Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Možnosti vzniku Městských farem
VOJÁKOVÁ, Kateřina
Tato práce se zabývá možnostmi vzniku Městské farmy v Českých Budějovicích. Pomocí kvantitativního a kvalitativního výzkumu se snaží zjistit zájem o služby takového zařízení u široké veřejnosti, pedagogů základních škol a sociálních pracovníků v domovech důchodců. Na základě výsledků je navržena nejrelevantnější podoba farmy a vhodné aktivity.
Výuka v modelovém prostředí školních zahrad s důrazem na přírodopis a český jazyk a literaturu
ŠOLCOVÁ, Veronika
Předložená bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je obsažen literární přehled, převážně českých zdrojů, k danému tématu. Hlavním cílem praktické části bylo vytvoření série komplexních úloh do modelového prostředí školní zahrady a následně část z nich vyzkoušet v praxi. Úlohy jsou kombinované z českého jazyka, literatury a přírodopisu a jsou určeny pro žáky druhého stupně základních škol.
Školní zahrada jako naučná stezka
ROUBÍČKOVÁ, Tereza
Diplomová práce se zabývá učením v přírodě s využitím školní zahrady v přírodovědném vzdělávání na prvním stupni základní školy. V teoretické části se autorka zabývá historií i současností školních zahrad. Dále popisuje zahradní pedagogiku, její účinky a metody. Na základě informací, zjištěných v teoretické části, autorka navrhla naučnou stezku, kterou se zabývá v praktické části. Celkem bylo navrženo pět zastavení vztahujících se k běžným přírodninám české krajiny. Ke každému stanovišti byl navržen pracovní list, který slouží k fixaci získaných informací. Zpětná vazba získaná od učitelů z praxe poukazuje na skutečnost, že jednotlivé náměty jsou na prvním stupni základních škol využitelné.
Didaktické hry v rámci zahradní pedagogiky
VÍTŮ, Štěpánka
Cílem práce bylo vypracovat soubor didaktických her pro výuku přírodopisu vhodných pro realizaci na školní zahradě. Hry byly navrženy pro širší mezipředmětové využití pro druhý stupeň základní školy. Práce je tvořena dvěma částmi. První teoretická část byla zpracována jako literární rešerše pomocí českých a německých dostupných zdrojů. Praktická část obsahuje soubor her, tvořený metodikami pro učitele. Ke každé hře byly samostatně vytvořeny pomůcky. Čtyři navržené hry byly ověřeny v praxi

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.